آیلین جانآیلین جان، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

آیلین روشنایی بخش خونه ی ما

کارهای عسل خانم

1391/9/27 17:55
473 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه خانم خانما خیلی بزرگ شدی.با این بزرگ شدنت کارای جدیدی

 هم انجام میدی.

 بزار از صبح که بیدار میشی بگم تا شب.

 صبح که از خواب ناز بیدار میشی اول یه کم کشو قوس میای تا پاشی.

 بعدازاتاقت خودت میای بیرون ومیگی:مامان الام(سلام).ziba

 بعدش دست منو میگیری تا دستوصورتتو بشورم.

 بعد میگی:مامان نونو(نون) یعنی گشنته.

 بعداز خوردن صبحانه شروع میکنی به شیطنت.

 وقتی هم من توآشپزخونه هستم دیگه هیچی.همه چیزو به هم میریزی.

 روزی 2تا3بار هم دوست داری میوه بخوری.دستمو میگیری ومیگی:بیاziba

 منوباخودت میبری سمته یخچال ومیگی:لینو(لیمو)ایب(سیب)و...

 ظهرکه میشه خودت میای تو بغلم ومیگی:لالا

 فقط منتظره این هستی که یکی در خونه رو بزنه تابه سمت در بری.

 شبهاهم که بابا میاد کلی برای بابا ناز میکنی.

 خدارو هزاران هزار بارشاکرم که دختری به خوبیه تو دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمو حمید
28 آذر 91 18:08
عموجان واقعا" که خانم شدی ای به قربون ناز و شیطنت کردنت دوستت دارم ده تا به قول خودت


مرسی عمو جونم لطف داری
سمیه- مامان آیسا
28 آذر 91 19:01
ای جونم شیرین زبونیهات رو عشقه. آیسا جون ما هم از وقتی از خواب بیدار میشه تا میخواد بخوابه فقط نزدیک 100 بار میگه شلام.به همه ی وسایل خونه سلام میکنه. اونم مثل شما خانم خوشکله عاشق میوه و به به خوردنه. انشاالله همیشه سالم باشی گلکم


سلام عزیزم ممنون ازلطفتون.خدا دخترگلتونو حفظ کنه.
خاله فائقه
29 آذر 91 19:40
قوربونت بشم عسلم که هرچی بزرگترمیشی شیرین ترمیشی


خاله خیلی دوستت دارم
الهه
11 فروردین 92 15:48
سلام به شیرین زبونم الهی فدات شم خوشگلم