آیلین جانآیلین جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آیلین روشنایی بخش خونه ی ما

یه اتفاق بد

1391/12/24 21:39
5,041 بازدید
اشتراک گذاری

قرار بود فردا شب برای آیلین یه مهمونی کوچولو بگیریم.

 ولی از شانس بد ما آب خونمون از صبح پنج شنبه قطح شد.

 هر چقدر هم با سازمان آب تماس گرفتیم به هیچ نتیجه ای نرسیدیم.

 خیلی ناراحت شدیم.آیلین خانم هم تو این دوسه روز همش

 شعر تولد مبارک میخوند ودست میزد.

 از دو هفته قبل همش تو فکر این مراسم بودیم که چه کار بکنیم وچه

کار نکنیم.

 ولی حیف که به بدشانسی خوردیم.

 از همه بدتر این بود که مجبور شدیم یکی از بهترین مهمونهامون البته

 اصلیترین افراد این مهمونی رو که از راه دور داشتن می اومدن

 رو زنگ بزنیم و بهشون بگیم چه اتفاقی افتاده.

 متاسفانه اونا نیومدن.البته با دلخوریه فراوان نیومدن.

 خیلی اعصابمون بهم ریخت.همه کارهامونو انجام داده بودیم ولی دقیقه

 نود همه چیز بهم ریخت.

                          عذر خواهی از بهترین هایم

   عمو وزن عمو و نیایش عزیزیم:

 من خیلی متاسفم که با یه تصمیم عجولانه مامانو بابا شما نیومدین.

 من واقعا دوست داشتم که شما بیاید ولی حیف که نشد.

ای کاش مامانو بابا زود تصمیم نمیگرفتن وشما می اومدین.

 ولی عمو وزن عمو جونم از مامانو بابا قول گرفتم که بیام

 پیشتون ویه مهمونی مفصل بگیریم و دور هم باشیم.

 بازم عمو جان و زن عموی عزیزم ونیایش گلم

                 خیلی معذرت میخوام.

 

عمو جونی و زن عمو نیایش جونم خیلی دوستتون دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نیایش
25 اسفند 91 22:24
عزیزم من هم خیلی دلم می خواست که پیش شما باشم و در جشن تولدت شرکت کنم این مشکل بی موقع باعث شد که نتوانم در کنارت باشم خیلی خیلی دوستت دارم
زن عمو
26 اسفند 91 8:11
آيلين عزيزم ما هم ناراحت شديم كه جشن تولدت كنسل شد اميدوارم كه هرچه زودتر در مراسم تولدت حضور داشته باشيم


مرسی زن عموجونم
خاله
30 اسفند 91 0:52
نبینم دخترکوچولوی من ناراحت باشه ایشاالله سری بعد نیایش جونم میاد عسلکم دوست دارممممممممممممممممممممم نازگلکم



مرسی خاله جونم
خاله
30 اسفند 91 0:57
عزیزدلم پیشاپیش عیدت مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشی در کنار مامانی وبابایی..... بهترین هارو واست آرزومندم بوووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس
سمیه- مامان آیسا
30 اسفند 91 23:56
الهی قربون اون دل کوچولوت برم من. پیشا پیش تولدت مبارک عروسک خانم. عیبی نداره مامانی. حتما براش به بهترین حالت جبران میکنین مطمئنم


مرسی گلم
خاله صبا
3 فروردین 92 13:09
سلام عزیزم اشکال نداره ناراحت نباش. عیدت مبارک گلم


مرسی عزیزم عید شماهم مبارک
رها
10 فروردین 92 11:35
دوست خوبم عیدت مبارک


مرسی رهاجونم
خاله
10 فروردین 92 11:41
سلام نفسم خوبی. خوب واسه خودت رفتی مسافرت .دلم واست یه ذره شده پیشاپیش تولدت مبارک گلم دوستت دارم
مامان جی و باباجی
10 فروردین 92 11:50
سلام به دخترگل خودمون تولدت پیشاپیش مبارک وایشاالله به هرچی که لایقشی برسی میبوسیمت



مرسی مامانی وبابایی مهربونم
باران
10 فروردین 92 16:45
سلام به آیلین جون.ببخشید دیر بهت سرزدم عزیزم خیلی ناراحت شدم ولی خودتو ناراحت نکن پیشاپیش تولدت مبارک


سلام مرسی گلم بوس
امیربهداد
11 فروردین 92 16:03
سلام آیلین خانوم عیدت مبارک
خاله ندا
11 فروردین 92 16:11
سلام فرشته کوچولو عیدت مبارک ازراه دور می بوسمت
خاله
12 فروردین 92 18:35
سلاممممممممممممممممممم عسلممممممممم تولد تولد تولدت مبارک ایشاالله 120 ساله شی جیگرم دوستت دارممممممممممممم


مرسی خاله جون
باباجی مامان جی
12 فروردین 92 18:57
پیشاپیش تولدت مبارک دخترگلم ایشاالله زیرسایه پدرومادرت موفق و پیروز باشی


مرسی باباجی ومامان جی مهربونم امیدوارم محبتتون را بتونم جبران کنم دوستتون دارم
خاله سحر
14 فروردین 92 15:21
خاله ببخشید دیر اومدم.تولدت مبارک بلا.


سلام خاله جون مرسی به یادم بودی بوس