آیلین جانآیلین جان، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره

آیلین روشنایی بخش خونه ی ما

روز مادر مبارک

1392/2/10 12:27
25,118 بازدید
اشتراک گذاری

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

... مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

gol YazdFun.com 1 تصاویر گل های فوق العاده زیبا تقدیم به شما

روز زن وروز مادر بر تمام مادران مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

نیایش
10 اردیبهشت 92 12:44
من هم تبریک عرض میگم خدمت تمامی مادران
یاسین
10 اردیبهشت 92 13:04
سلام روز مادر مبارک.
لیندا
10 اردیبهشت 92 17:03
سلام مامانی.روزت مبارک.
کیانا
10 اردیبهشت 92 17:32
سلام عزیزم.روز مادر مبارک.
مامان عبدالرحمن واویس
11 اردیبهشت 92 7:55
آســـــــــمانی پر گل دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ... ♥ روزت مبارک بانو ♥
سیمه - مامان آیسا
15 اردیبهشت 92 19:05
زیباترین روز رو به مهربون مادرهای دنیا تبریک میگم. فائزه جون تبریک ویژه
ترنم
17 اردیبهشت 92 12:39
مامانی روزت مبارک.
معصومه
19 اردیبهشت 92 13:25
اگه ممکنه به وبلاگ منم سر بزنید ممنونم آیلینت خیلی نازه ماشالله
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
19 اردیبهشت 92 16:35
قالب هاي کودکانه زيبا با عکس فرزند شما طرح هاي دو ستونه و سه ستونه ي شيک و زيبا با طرح هايي فوق العاده و قيمتي ارزان به نسبت ديگر طراحان از ديدن قالب هاي ما پشيمان نمي شويد با سفارش هر قالب اشانتيون دريافت کنيد http://gogoli-temp.blogfa.com براي ديدن نمونه کار بيشتر به وبلاگ هاي زير که قالبشان توسط ما طراحي شده سري بزنيد parsajooon.niniweblog.com/ sarajonam.niniweblog.com/