آیلین جانآیلین جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

آیلین روشنایی بخش خونه ی ما

بابایی دوستت دارم.

1391/11/11 21:51
1,524 بازدید
اشتراک گذاری

     سلام بابای عزیزم

 از خدا میخوام تنت همیشه سالم باشه وسایه ات همیشه بالای سر منو

 ومامان باشه.

 منو و مامان واقعا در کنارهمسری مهربان وپدری زحمتکش احساس آرامش

 وآسایش میکنیم واز زندگی کردن در کنار همچین آدم محکم واستواری لذت

 میبریم.

 هر چه قدر بخوام از خوبیهات بگم کم گفتم.

 بابایی جونم میدونم بعضی اوقات با شیطنتهام اذیتت میکنم ولی بابایی من

 خیلی کوچولو هستم ولی بازم منو به بزرکی خودت ببخش.

 امروز ٩بهمن باباجونم عمل چشم(لیزیک)داشت.ساعت ١١مامانو بابا باهم رفتن

کلینیک.ساعت ٢بابایی عمل کردوخداروشکر عمل خیلی خیلی خوبی بود.

 بابا جونم اینو بدون منو مامانی بی حدواندازه دوستت داریم.

 

                                   شکلکهای جالب و متنوع آروین   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نیایش
11 بهمن 91 13:12
عزیز دلم با قلب کوچکم از خدای مهربان می خواهم که سایه پدر و مادر بالای سرت باشد و عموی عزیزم امیدوارم که هرچه زودتر سلامتی خود را بدست آوری


خیلی ممنون نیایش خانم
مامان جی وباباجی
11 بهمن 91 17:06
ایشالله سایه ی پدرومادرت همیشه بالا سرت باشه


خیلی ممنون باباجی ومامان جی مهربونم