آیلین جانآیلین جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آیلین روشنایی بخش خونه ی ما

عشق من!!!!!

1391/11/14 21:45
1,688 بازدید
اشتراک گذاری

به نام بالاترین وبهترین عشق،به نام پاکترین وجاودانه ترین عشق،

 به نام خداوند بخشنده مهربان،گاهی وقتها قلب یک انسان پر

 از رازهای نهفته است.گاهی وقتا قلب یک انسان پراز درد

 دلهایی است که به زبان آوردنش سخت است......

 واینجاست که قلم وکاغذ بهترین همدل برای ما هستند.

 من نیز درددلم را،بی پرده وساده مینویسم.

مینویسم تا همه ساده بخوانندوساده درک کنند.

 شاید تکرار خاطره ها،یاشاید درک کردن معنای عاشق شدن

 وعاشق بودن.

شاید عاشقیم ونمیدانیم عشق چیست ویاشاید عاشق نیستیم

 ومیخواهیم معنای عشق رابدانیم.ویا عاشق نیستیم

 ونمیخواهیم عاشق باشیم.چون شنیده ایم عشق پراز درد است

 ویاشنیده ایم عشق پراز لحظات شیرین است.

 برای من عشق تنها یک معنا دارد.

 برای من عشق تنها یک رنگ دارد.

 برای من عشق به معنای ((بابا وتو)) است!!!!!!

 

                    ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله فائقه
12 بهمن 91 22:52
سلام جوجو من که عاشقتمممممممممممممممممم توام همینو بس
فرشته کوچولو
24 بهمن 91 12:25
منم عاشق دخملم هستم. مثل شما.


خداواستون نگهش داره. مرسی ازنظرتون