آیلین جانآیلین جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آیلین روشنایی بخش خونه ی ما

سال نو مبارک

1392/1/1 23:48
6,258 بازدید
اشتراک گذاری

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند
و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...
کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...
زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و
چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...

و اینم حال و هوای قبل از عید با آیلین خانم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mahdi...ܓܨܓܓܨ
25 فروردین 92 0:13
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم منتظرتماااااااااا...ممنون اينم کدلوگوي من: کدلوگوي اين وبلاگ
مامانی بابایی
27 فروردین 92 19:40
عزیز دلم عیدت مبارک.
سارا
28 فروردین 92 17:13
سلام خوبی؟؟؟عکسات چقدر نانازه.البته خودت نانازتری.
مینا مامان یلدا
30 فروردین 92 13:14
سلام مامان آیلین.خوبی؟چقدر دخملت نازه.خدا حفظش کنه.
asal
1 اردیبهشت 92 12:50
salam azizam.kheili shoma naz hasti.
سجاد
2 اردیبهشت 92 0:09
سلام با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم منتظرتونیم
yasha
2 اردیبهشت 92 11:39
happy new year
کیانا
5 اردیبهشت 92 12:51
سلام عزیزم.چقدر وبلاگت قشنگه.من هرروز میام بهت سر میزنم.
پانیذ
5 اردیبهشت 92 16:02
سلام عزیزم خوبی؟ چقدر ناز وایسادی.خدا حفظت کنه.